Novo odprtje podjetja v Sloveniji za tujce
V Sloveniji lahko odprete tako tuje fizične kot tudi tuje pravne osebe podjetje pod enakimi pogoji kot ga odprejo Slovenci. Sam postopek odprtja ni zapleten, v kolikor poznate slovenski jezik in slovensko zakonodajo. V kolikor ste se odločili, da odprete podjetje v Sloveniji, pa lahko za ustanavljanje novega podjetja najamete zastopnika, ki bo priskrbel vse zahtevane informacije in dokumentacijo.
Hitro odprite podjetje v Sloveniji in prihranite
Slovenija nudi ugodne davčne pogoje za tujce, ki ustanavljajo nova podjetja. Tujec, ki odpira podjetje kot fizična oseba, potrebuje osebni dokument in slovensko davčno številko oziroma EMŠO. Tuja pravna oseba pa potrebuje osebni dokument, slovensko davčno oziroma matično številko ter overjen izpisek iz poslovnega registra svoje matične države.
Vsa dokumentacija za odprtje podjetja je v slovenščini
Ko razmišljate, da odprete podjetje v Sloveniji, se morate zavedati, da bo vsa pravna dokumentacija v slovenščini. Namesto, da izgubljate veliko denarja s prevodom dokumentacije, raje najemite zastopnika, ki bo vse zapletene postopke opravil v vašem imenu. Vsi dokumenti v postopku ustanovitve podjetja morajo biti v slovenščini.
Prav tako morajo biti notarsko overjeni. Overiti je potrebno tudi potrdilo o državljanstvu za fizične osebe ter tudi kratek izpisek iz poslovnega registra tujih pravnih oseb. V primeru najetja poslovnega objekta potrebujete tudi notarsko overjeno izjavo lastnika objekta, ki vam dovoljuje poslovanje na tem naslovu.
Kdaj potrebujete delovno dovoljenje in kdaj ne?
Za odprtje d.o.o. podjetja ne potrebujete posebnih ali delovnih dovoljenj. V kolikor želite biti zastopnik novega podjetja ali pa se želite v njem zaposliti, pa potrebujete delovno dovoljenje. Izjema so tujci, ki so državljani Evropske unije ter državljani držav, s katerimi ima Slovenija sklenjene sporazume o prostem pretoku delovne sile.
Preberite si še naslednji članek: 10 vrst bonusov za vaše zaposlene in kako se upoštevajo pri obračunu plač
Če ste kot večina lastnikov podjetij, želite storiti vse, da bodo vaši zaposleni zadovoljni in produktivni. Eden najboljših načinov za to je, da jim ponudite konkurenčno plačo in paket ugodnosti. Ena od najpomembnejših sestavin vsakega paketa ugodnosti je obračun plač. Vaša plačilna lista mora biti zasnovana tako, da ustreza potrebam vaše zaposlene in vaše podjetje.
Zakaj najeti zastopnika, ko odpirate novo podjetje?
Zastopnik bo seveda uredil svetovanje pri odprtju podjetja v Sloveniji in sicer pri:
- prihranku denarja,
- obdavčitvi, delovni zakonodaji in kadrovanju ter podjetništvu,
- računovodskih storitvah,
- storitvah virtualne pisarne,
- zaposlovanju novega kadra,
- formuliranju dokumentacije v slovenščini,
- obiskovanju slovenskih državnih organov in vsej pisni in ustni komunikaciji z njimi,
- odprtju TRR računa,
- dostopu do spletne banke,
- pridobivanju ustreznih potrdil.
Registracija tujega zastopnika
V kolikor nameravate voditi oziroma upravljati podjetje kot zastopnik družbe, morate prijaviti začetek dela. Obstaja pa časovna omejitev izvajanja dela in sicer 90 dni v tekočem koledarskem letu. Zastopnik mora predložiti naslednje podatke:
- vpis v sodni register Slovenije,
- naziv podjetja in sedež,
- trajanje opravljanja dela
- osebno ime, datum rojstva in državljanstvo.